"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Tuesday, March 11, 2008

Milleks mulle päike, kui mul on Raili?

Ma ei õpi vist kunagi kirjutama nii ilusti, et see oleks natukenegi võrreldav sellega kui palju ta mulle tähendab. Kõik need korrad kui ta mind on rahustanud, kõik need korrad kui ta on mind lohutanud, kõik need korrad kui ta on tahtnud mind kaitsta, kõik need korrad kui ta on minu pärast muretsenud, kõik need korrad kui ta on alati olemas olnud. Ma võin talle helistada öösel ja nutta, et mul autol läks mingi tuli põlema ja ta närvitseb koos minuga ja siis rahustab mu maha. See kuidas ta ütleb alati, et kui keegi peaks mind puutuma, läheb ta ise neile kallale. No olgu, fakt on see, et tõenäoliselt hakkaks ta kartma ja teeks oma jooksuaja rekordi, kuid mõte on oluline. Ja ma ei unusta mitte kuradi kunagi seda kui me tema juures olime ja ma nutsin ja kuidas ta ise ei püsinud püstigi ja ütles et "Mina neile nimesid ei ütle, aga kui nemad lähevad lööma, lähen löön mina ka". Ja see, kuidas me kahekesi istusime jopede sees kuumal saunalaval ja laulsime " Su silmade sära, ei unune iial" ja jõime vanakest samal ajal. See, kuidas me istusime kahekesi Nuustakul baariletil peale tööpäeva lõppu ja kuulasime "Fairytale gone bad". See, kuidas me suve esimeses pooles kahekesi koguaeg minu kitsas voodis magasime ja siis ärkasime selleks, et käia Hesburgeris söömas ja siis magasime edasi. Ning kuidas sa alati enne mind üles ärkasid ja üritasid vaikselt arvutis olla ja kõik sulle alati helistasid ja sa üritasid sosistada et "Ma ei saa rääkida, maxu magab". Ja see, kuidas me alati vanni kukume. See, kuidas sa aasta tagasi mulle helistasid, kui sa eksamil olid läbi kukkunud ja ma vedasin ennast vanakesega kanali äärde, et koos masetseda. Aga me ei masetsenud siis enam:). See, kuidas sa suve alguses mu elu päästsid.. Kuidas sa mu maha suutsid rahustada, kui ma mitte midagi ei suutnud teha, kui ma mitte kellegagi ei suutnud rääkida. Sa leidsid siiski õiged sõnad ja suutsid mu lõpetama panna. Ma ei unusta mitte kunagi seda päeva ja ma ei unusta mitte kunagi seda, mida su sõnad mulle tol korral tähendasid.
MaXu lihtsalt niiiniiiniiiiiiii väga armastab sind.

No comments: