"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Tuesday, July 24, 2007

Ma ju olen koguaeg rääkinud, et kui teie olete õnnelikud, olen mina ka. Teoorias peaks mul olema raske vaadata ja näha su pealekirja, et sa oled kellessegi nii hullult ja õnnelikult armunud ja see keegi pole mina, aga ei ole. Ma eile just mõtlesin pikemalt selle peale ja mul on räigelt hea meel su üle. Lihtsalt on. See on armas ja kuigi ma tahtsin alles hiljuti, et see keegi oleks mina, siis sellegi poolest. Ma olen õnnelik su üle:).
Samuti on üks teine inimene, kes on nüüd õnnelikus suhtes. Vähem kui pool aastat tagasi sa palusid mind, et ma oleks suga koos, rääkisid, et sa ei suuda minuta ja mis iganes. Ma tundsin ennast nii kohutavalt, kuigi ma usun, et sinu olukord oli hullem. Ja nüüd on mul on niiiniiiniii hea meel näha, et sa oled õnnelik:). Ainuke, mis ma loodan on, et sind ära ei kasutataks.

Ja neid vaadates tean ma, et ükskord saan ka mina õnnelikuks, hoolimata sellest, millest ma praegu läbi ronima pean. Ja kuigi mul on raskusi praegu meelde tuletamisega, millal ma viimati kauem kui 1 õhtu õnnelik olin, siiski, lootus kustub viimasena.

Mis mind veel häirib..Ma iga hommik ärkan üles ja mõtlen, et täna olen õnnelik, täna ma ei lase neil oma tuju ära rikkuda. Ja ometi iga õhtu ma lõpetan pisarates. Kaua võib.? Ma ei jõua enam nii.

Eile öösel, kui mul absoluutselt und ei olnud, siis ma mõtlesin, et elu on nagu mere peal lainetes olek. Sa võid olla täiesti põhjas ja juba järgmisel hetkel võid olla laine peal üleval. Vahel võib ka nii hästi minna, et lendad õhku, lainetest kõrgemale, aga seda kiiremini ja tugevamini kukud sa tagasi põhja. Kuni sa ise ujuma ei õpi, oledki sa juhitav lainete poolt, teiste poolt. Kuid kui sa õpid ise ujuma, saad sa olla koguaeg pinna lähedal, muidugi, lained mõjutavad sind , vahel natuke ülespoole, vahel allapoole, kuid sa juhid ennast siiski ise. Muidugi on olemas ka abivahendid, päästevestid, ujumisrõngad, ma võrdleks neid sõpradega, sest sa tead, et peaaegu alati võid sa nende peale loota, kuid sellegipoolest on hetki, kus sa lihtsalt pead iseseisvalt hakkama saama, sest neid pole kohe olemas, nad võivad viimasel hetkel alt vedada, katki minna. Mina üritan praegu iseseisvalt ujuma õppida.

No comments: