"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Tuesday, October 16, 2007

Homme olen edasi asjalik.

Jube väsitav nädala algus on olnud. Eile peale kooli üritasin ma enamus õhtut tark olla ja õppida, vähemalt üritasin. Täna ka, pidasin peaaegu kogu selle teisipäevase õuduse vastu.. Ja mõlemasse järeltöösse jõudsin kaa, mis siis et bioloogia hinnet ma siiski parandada ei suutnud, ma vähemalt üritasin ja muu mind ei huvita hetkel. Peale kooli õpetasin tund aega oma Mõmmit ja veetsin paar tundi kitarri õppides.. Jah, mitte lihtsalt mängides, vaid õppides igasuguste harjutuste järgi. Tulemused: F-duur tuleb juba täitsa välja ja suudan isegi lugudesse seda mängida sisse, küll kohmakamalt kui teisi kohti, aga asi seegi, Dm- ehk siis duur, mis üleeile alles mu mängitavate duuride nimekirja lisandus tuleb sujuvalt lugudes välja ja Jaan Tätte "Ojalaulu" oskan ka mängida:). Veel olen ma hästi tubli olnud ja raamatust tsitaate välja kirjutanud ja ühiskonda vaatasin ka natuke, pealegi homme nagunii pole veel töö. Ja nüüd väsisin ära.
Mõtlesin veel mingi ühiskonna töö ära teha, aga loobusin. Kaua sa ikka jõuad. Tuttu ei taha ka veel minna. Nüüd avastan jälle kui väga ma Evanescence "My Immortal"-it armastan ja põletan oma küünlaid ja räägin erilistemaga oma msni listist ja lihtsalt..olen. Ei üritagi midagi tarka teha, tänaseks aitab. Homme olen edasi asjalik. Vähemalt üritan. Ja üritamine loeb rohkem kui tulemused. Tulemused on olulised teiste jaoks, aga kui sa tead, et sa ei näinud palju vaeva, siis peale pisikese egoturgutamise teemal "küll ma olen ikka tark" ei anna see rohkem midagi. Aga mina otsin rahulolu ja selle saan mina vähemalt teadmisest, et ma üritasin ja sain sellest mingit kasu, mis tulemused on, pole hetkel oluline.:)

And if you have to leave
I wish that you would just leave
'Cause your presence still lingers here
And it won't leave me alone
These wounds won't seem to heal
This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
I held your hand through all of these years
But you still have
All of me
I've tried so hard to tell myself that you're gone
But though you're still with me
I've been alone all along
I'm so tired of being here...
(Ma ei taha nende laulusõnadega öelda, et ma olen masenduses. Ei. Homme ma ärkan ja olen jälle tugev ja tubli.)

No comments: