"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Monday, October 29, 2007

I am not afraid to walk this world alone.

Aga maxu avastas, et mulle meeldib nii elada nagu on. Esimest korda üle pika aja olen ma rahul sellega. Aga nii on ju hea. Nii hea on mõelda, et kui mul on kiire aeg, ma võin peale kooli koju tulla ja ülejäänud õhtu magada, sest mul pole vaja kindlalt kellgagi kokku saada. Nii hea on kui ma ei pea mitte kuskile kindlalt jõudma, kui ma ei taha või kui mul tulevad lihtsalt lambist uued plaanid. Nii hea on teada, et ma võin teha täpselt seda mida ma tahan, hea on teada, et mul võib olla öid nagu see laupäev oli ja mitte kellelgi pole õigust mulle midagi ette heita, mitte kellegi ees ei pea ma vabandama. Ja Talle tahaks ma ühe suure Aitäh öelda, sest tänu sellele ööle ma jõudsin sellele järeldusele.

Ja kõik see oli kord ning las ta jääbki nii.
Muinasjutu metsa sa ei tule tagasi.
Ainus mida soovin ma, et mind mäletaksid sa.

No comments: