"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Friday, February 22, 2008

Hullult tore on haige olla, onju?

Aga nädalavahetuse plaan saab tore olema:
1. Õppida ühiskonna järeltööks
2. Õppida bio järeltööks
3. Õppida ajaloo tööks
4. Õppida mata järeltööks
5. Teha mata eksamiülesanded ära lõpuks
6. Teha kirjanduse referaat ära
7. Teha füüsika uurimustöö ära
8. Teha inglise keele essee ära

I love it.
Ja no tegelt mingi õhtu võiks ennast lõpuks korralikult täis juua ja kluppi minna. Nagu näha on jõhkralt aega selleks ju.




Näevad kõrvalt kõik, see polnud kaotus/võit, vaid üks kaunis lõik mu eluraamatus, mis ihkas armastust, kuid talle näidati ust. Ei uskumatuna näi, miks me teed on lahku läind.
Sind tänan kõige eest, just nendel hetkedel, kui mu süda ja hing, püüavad mõista sind. Miks küll ükskõiksusel lasid armastada mind?
Ära nüüd heida meelt, kõik mis oli, võib korduda veel ja homne võib olla päikest täis.
Ma korraks seisma jäin, sel teel kus muidu käind, kuid sinust maha ma jäin. Sa kiireid samme sead, kaod silmapiirilt sa pea, see ei ole küll hea. Uskumatuna näib, et me teed on lahku läind.
(Tanel Padar & The Sun- Sind tänan kõige eest)
Ma lihtsalt ei saa ei sellest loost ega sellest kõigest üle. Ja mitu korda ma viimasel ajal öelnud olen, et ma vihkan unenägusid? Ma oleks nagu alguses tagasi..

No comments: