"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Friday, February 15, 2008

Kõigepealt muidugi kiitke mind, mul on nüüd 2 eksamit tehtud. Kuigi ma hakkasin alles eelmine õhtu kell 22 korralikult muusikaajaloo koolieksamiks õppima(mille üle ma pole uhke), sain ma siiski 4. 4 punkti jäi 5st puudu. Mille pärast ma olen enda peale vihane, sest ma tean väga hästi, kus ma need 4 punkti kaotasin ja tegelikult ma teadsin seda, aga eksami ajal miskipärast panin teise pähe tuleva ehk vale vastuse. Kuid ma kardan, et see jääbki mu parimaks sooritatud eksamiks. Mida rohkem aeg edasi läheb, seda sitemaks mu kirjandid lähevad. Mida rohkem aeg edasi, seda rohkem kaob mu matemaatiline mõtlemine. Võibolla võib selles süüdistada mu pidude- ja alkoholilembust? Ma ei tea.. Aga me eile Mannuga lugesime.. Umbes 2 kuu pärast on eksamid. JUBA. Ja ma ei oska ei matat, ei inkat ja ka kirjandid lähevad mööda. Aga me lohutasime üksteist, kui mujale ei saa, siis läheme Mainorisse, sinna peaks ikka saama. Peakski minema uurima Mainori kohta veits täpsemalt. Ja kui Mainorisse ka ei saa, siis.. London - siit ma tulen.Ja võibolla olekski see kõige õigem lahendus.
Vabandage, kas ma võiks veel paar aastat laps olla?

No comments: