"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Friday, February 29, 2008

Ma vahetasin blogi musta tausta heleda vastu ,kuna mõtlesin nüüdsest positiivsem olla. Aga hui saangi olla ju.

Vabandage, mul oli kunagi sõpru.? Ma helistasin, tahtsin juua, ma nutsin ja sa isegi ei küsinud, mis mul viga on? Türa ma olen kuradi alati olnud olemas. Ma olen kuradi alati tahtnud kasvõi kuulata isegi kui see on ainus, mis ma teha saan.
Kuigi ei tasu üle pingutada, veits sõpru mul veel on.
Tore on kahelda kõiges.

Ja soovige mulle õnne, mu auto on perses. Ja ei, ma ei pannud matsu, kuigi enamus teist ajugeeniustest tõenäoliselt arvab seda.

Üksi joomine on märk alkoholismist? No pohhui, Elar ütles ,et vein ei lähe arvesse. Ja nüüd ma siis võtangi oma veini ja kobin teki alla lugema.

Ma armastan teid ka.

No comments: