"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Wednesday, April 16, 2008

Tanel Padar & The Sun- A. S. A. P.

Teate, mis maxule meeldib? Istuda msnis ja vaadata totakaid videoid ja Kässuga koos nende üle naerda. Kui ta lubab mulle eriti nunnut versiooni näidata ja siis ma näen elu haigemat videot ja naeran end laua alla. Ja muidugi : Dun-ham dot com. SILENCE! I kill you! Laske mul mitte neist üle saada:D. Ja kui me vaatame korterite pilte ja ainuke asi, mis vajab pikemat arutlust on voodi asukoht. Aga unistada on ka hea.
Ja siis mulle meeldib see, kui keegi, kellel ei oleks üldse põhjust, täiesti ootamatul hetkel hakkab muga rääkima ja ütleb tere kaunitar või kallike vms. See on nii armas noh:). Ja eriti need hetked, kui mõnel täiesti lambist tuleb tuju midagi armsasti öelda. Te olete niiiii nunnud:). Ja te teete mu tuju nii armsaks.
Ja mu venna on ka kõige toredam üldse. Okei, onupoeg ametlikult. Aga ta on üks vähestest, kes suudab mind absoluutselt alati naerma ajada, ka kõige masendavamatel teemadel. Ja kellega on mul täiesti sama huumorisoon ja arusaam ja maitse ja noh, mõistust pole meil ka kummalgi. Ja kurat, kui ta läheb Kanadasse, ma võin vägivaldne ka olla:D. Vähemalt ta lubas mulle väikese kala tuua. Huvitav, kas ta peseb tolle ka nagu pelmeeni?:D

Ma tahaks aega edasi kerida. Mitte palju.. Septembrisse. Et kõik oleks lõpuks selge. Ja, et tema oleks lõpuks ometi läinud. Nii on lihtsam. Ja kui seda segadust tuleviku pärast ka mu sees enam poleks, siis oleks võimalik isegi rahul olla.

No comments: