"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Saturday, May 10, 2008

Need ilusad hetked on mäletamiseks. Need ilusad hetked on meenutamiseks. On 2 inimest, keda ma kardan kõige rohkem igatsema hakata, on 2 inimest, kelle kohta ma tõesti tean, et nemad märkavad mu puudumist, on 2 inimest, kellega veedetud hetki ma hakkan kõige rohkem igatsema, on 2 inimest, kellele pühendatud ülistavaid bloge on siin varemgi olnud, on 2 inimest, kes pole minuga vere kaudu seotud, kuid keda ma armastan üle kõige, on 2 inimest, kellega on aegade algusest peale olnud kõige hullemad peod, on 2 inimest, kes on läbi aegade kõige rohkem talunud mu vingumist ja nutmist, on 2 inimest, kes on mu kõrval iga hetk olemas, on 2 inimest, keda ma palusin, et nad mind saatma tuleks, on 2 inimest, kellele ma andsin esimese asjana teada, on 2 inimest, kellest on kõige rohkem pilte albumis, on 2 inimest, kellel ma palusin endale külla tulla, on 2 inimest, kellele ma võibolla ütlen liiga harva, kui palju nad mulle tähendavad, on 2 inimest, Kätlin ja Raili, palun aplausi neile! Lilli võetakse vastu ja autogramme jagatakse hiljem.


Ja teistele kõigile, 21. Mai on see maagiline kuupäev. 16:15.

No comments: