"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Wednesday, May 14, 2008

Sest võibolla ongi kõige õigem keerata lihtsalt selg ja rohkem mitte vaadata tagasi...
Kõige õigem ja hoolimata esialgu, et see tundub nii võimatu, siis on ka kõige lihtsam.. Mõnes mõttes.

Ma olen varem ka tundnud, et sa ei hooli, kuid see on nii olnud ainult msnis või telefoni teel. Kui me oleme kokku saanud, siis isegi juhul, kui sa ütlesid mulle ära, sa siiski näitasid, et sa hoolid. Kuid seekord.. Sa polnud nii täis, sa oled palju hullemas olekus olnud . Aga esimest korda ,sa ei hoolinud, sind tõepoolest ei huvitanud. Ja ükskõik kui haiget mulle see ka ei teinud, ükskõik kui palju ma ka ei nutnud, mille kuradi pärast sa arvad, et sa võid mulle nii teha? Sa oled parim, jah mõnes mõttes kindlasti, kuid sellegipoolest sa ei või teha kõike, mis pähe tuleb ,sellest saad aru? Või noh, võid küll, aga mind unusta siis ära. Kuigi noh, nagu ma reedel aru sain, sul pole selle vastu nagunii mitte midagi. Küll ma hakkama saan, olen alati pidanud saama ja saan edaspidi ka.

Nightwish- Bye bye beautiful.

No comments: