"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Wednesday, September 5, 2007

Öeldakse, et ajalugu kordub. Ma varem ei mõelnud sellele, aga nüüd.. Kui ta tõesti kordub, siis ma kardan. Ma ei tea kas ma tahaks uuesti läbi teha osasi asju. Lihtsalt, viimasel ajal on palju inimesi minevikust välja ilmunud. Viimase paari päeva jooksul just. Või noh, nad on olnud koguaeg olemas, aga uuesti suhtlema on hakanud nüüd. Ja ma ei tea. See hirmutab mind . Kui tõesti minevik korduma peab, siis äkki jätaks see kord minu välja?

Ja muide. Kool on tore. Iga tund vähemalt paar korda mainitakse saabuvaid eksameid. Ei ärrita üldse eksju. Aga noh, pole hullu, tegelikult on vahelduseks hea seal käia. Praegu vähemalt. Võibolla on asi selles et ainus kodutöö, mis meil on, on ajaloos materjalid välja printida ja inglise keeles 5 lauset teha. Aga no, see nö lihtne aeg peaks kiirelt üle minema.

No comments: