"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Tuesday, September 11, 2007

Teate, eile oli üle pika aja suhteliselt tore päev. Hommikust ööni, jah juba selle hetkeni kui ma magasin:).
Aga siis algusest peale. Esiteks, ma ei pidanud bussiga minema kooli, sest mu tore koolivenna tuli mulle järgi ja tüütu bussiloksumise asemel sain ma niisama palju rääkida, seda enam, et päriselt me pole nii palju juba ammu rääkind. Esimesse tundi ma küll ei jõudnud tänu sellele, aga sitta sellega. Seda enam, et nagu ma teada sain, esimeses tunnis õnneks puudujaid ei märgitud. Teised tunnid möödusid suhteliselt kiiresti ja enamus tunnid olid naljakad, kuna no kool algas alles ja kõik pole veel jõudnud üle visata. Kui linna hakkasime tulema, siis rääkisime ühega, et peaks tema juurde vesikat tegema minema kunagi. Ja no, muidugi kutsuti mind 3 korda päeva jooksul Illukasse reedel. Tänks. Linnas ajasin ma paar tundi õega juttu, tema pausi ajal käisime poodides, kus ma surfasin endale pluuse kokku ja solaariumist kalpsasin ka läbi ja vau, see mõjus:D. Igatahes olin siis vahepeal korra kodus ja siis läksin kitarri õpetaja juurde. No kitarri tunnid on ainult tujuparandajad.:) Ja sealt ära tulles tuli emps järgi ja lasi mul ise sõita ja kui koju jõudsin, siis ma sõitsin ise esimest korda väravatest ka sisse, varem ta ei usaldand mind, kuna see tee on kitsas ja koerad tolknevad ringi jalus. Ja lõpuks sain kiita, et ma olin väga hästi sõitnud(H). Tavai. Olin siis paar tundi kodus, rääkisin kõigiga kõike toredat ja siis helistas Silver, et kui ta tartu tuleb, kas ma viitsin taga välja minna. No kuna maxu siis ei viitsi. Siis mingi poole 1st jõudsin tagasi koju ja tuttu. Jube tore oli:). Ja mingi kell pool 2 helistas Tommi mulle ja kutsus välja. Nimelt kõik olid ta üksi jätnud ja tal oli igav ja mõtles mulle(H). Ma küll ei mäleta, mis me rääkisime, aga arvatavasti kutsusin ma ta reedel Raili juurde:D.

Vot. That's it. Tegelt, praegu see päev ei tundugi nii eriline, aga oli kuidagi jube positiivne, kordagi ei lastud kuskile mossitama jääda. Aitäh teile:).

No comments: