"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Sunday, September 23, 2007

"Growing up is not always the best thing that can happen"

Mis siis kui ma ei jäta üritamist, unistamist, lihtsalt sellel põhjusel, et ma tahan nii väga? Tegelikult olen ma lihtsalt jälle perse kukkunud oma unistustega. Või ma ei tea. Iga kord kui tundub, et kõik on hästi, suudab miski/keegi ikkagi kõik ära rikkuda. Ei ole tore avastada, et inimesed, kellest ma hoolin ja kes kunagi hoolisid ise ka, on täielikult muutunud. Lihtne on mõelda, et teised on süüdi selles, et kõik sitasti on. Lihtne on mitte öelda, kuidas ma tegelikult asjadest arvan. Lihtne on mõelda, mis saaks kui teistmoodi olla.

"Maybe I was wrong to think I could have you.
But I kept trying.
And I believed I was winning in this game of love.
Until I saw you that day.
With her."

No comments: