"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Tuesday, December 4, 2007

Hetk peale paha tuju välja elamist tekkis maxul hea tuju. Esiteks pean ma kindlasti Andrust tänama, kes saatis mulle The Suni uue loo "Igatsus on hea". Sest see oli täpselt see,mida ma vajasin, täpselt see millest piisas. Ja mõtlema hakkasin hoopis uutel teemadel(teate küll mu mõttekäiku, jookseb igale poole hästi palju). Nimelt pakkuge kolm korda kelle peale ma mõtlema hakkasin, kui kuulen lugu igatsusest. Ja kuna ma samal ajal blogi lehel olin, lugesin ma juulikuu omasid. Ja lugesin lauseid, et "mis siis kui ma ei taha loobuda unistamisest, sel lihtsal põhjusel, et ma lihtsalt nii väga tahan". Ja kui masenduses ma olin. Ja kui ma nüüd mõtlen..kui ma oleks loobunud unistamisest, kui ma oleks loobunud, hoolimata, et mulle tundus see, mis meil oli liiga eriline, kui ma poleks nõus ootama ja olnud kellegagi, lihtsalt ülesaamiseks. Ma poleks seal kus ma olen. Mul poleks Teda. Ja kui nädal või kaks tagasi meeletult kartsin, siis praegu tunnen ma, et ma olen nõus vaeva nägema..sest ta lihtsalt on seda väärt. Ja ma ei arva seda, ma tean seda:).

Igatsus pole süüdi.
Igatsus teeb head.
Igatsus annab teada-
armastus meist inimesed teeb.
On laulusid, mis sobivad mõnda hetke ideaalselt:).

1 comment:

ilves@metsas.ee said...

positiivne, et nimetet muusikapala ja eriti muidugi selle sõnad meele järele on, aga hetkel tohib ta levida ainult muusika24.ee kaudu.