"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Sunday, December 23, 2007

Tuhandeid soove,sõnadesse panna neid ei saa.
Tunnete proove,pisaraid mis peagi pühid sa.
Tuhandeid soove,leida võid kui tähti talveöös.
Tunnete proove,südamesoove.
Ükskõik kui väga ma jõule ka ei vihkaks.. Tulevad nad lõpuks ikkagi. Ükskõik kui väga kõik valgeid jõule ka ei sooviks, lund ei tule veel nagunii. Ma loobusin lõpuks tegemast nägu, et minu jaoks pole jõule. Just peale seda, kui isa mulle selle pisikese kuusekese tõi. Ja tegelt on mul jube nunnu tuba. Koos nende 8 küünlaga ja pisikese kuusekese ja nende piltidega seinal, mis samuti tulekestega ümbritsetud on. Lihtsalt valus on. Aga ma üritan mitte mõelda sellele, et need oleks võinud olla ideaalsed jõulud mu jaoks. Oleks..aga ei ole.Ja nii ma siis istungi ja söön mandariine ja kuulan jõululaule ja vaatan lihtsalt seda kõike. Mis on nii ilus, aga liiga üksi. Ja ma muutsin ka homseid plaane. Mu esialgne plaan oli nimelt teha nägu , et jõule pole, et kõik on nagu igal teisel esmaspäeva õhtul. Siis nüüd ma otsustasin juua hõõgveini nii palju kui mahub, põletada oma küünlakesi ja vaadata telekast jõulufilme, kuni jõuan. Ükskord saab kõik korda. Ükskord kindlasti.
Rahulikke jõule Teile,
Teie Marge.:)

No comments: