"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Monday, December 24, 2007

Ma tahan karjuda, ma tahan nutta, ma tahan kogu selle toa segi peksta, ma tahan endale haiget teha, ma tahan talle haiget teha, ma tahan kõikidel näod täis sõimata, ma tahan lihtsalt, et ta hooliks.
Mul oli ainult üks jõulusoov, et nad ära jääks.
Üle nädala tagasi oli mul ka ainult üks soov.
Ma pole kordagi arvanud, et ma olen ideaalne. Ma pole kordagi väitnud, et ma olen ideaalne.
Aga ma ei osanud arvata ka, et asi siis kohe nii hull on.
Ma tahaks lihtsalt aega tagasi kerida. Väga väga palju.
Ma mõtlesin, et täielik vältimine teeb head mulle, aga ei. Ma ei suuda. Lihtsalt ei suuda.
Ja pole kindel, kas tahangi suuta.
Jõuluõhtu oleks ju ideaalne hetk ära minemiseks?
Kuid ärge põdege, ma olen isegi selle jaoks liiga nõrk.
(Jah, mu tujud muutuvad kiiremini kui mõni hingata suudab)
Aga lihtsalt, ma lihtsalt ei suuda enam.

No comments: