"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Wednesday, December 12, 2007

Kui ma ise ei võtaks kordagi ühendust, kas ta üleüldse hakkakski mind igatasema? See nuga, mis iga sügavama hingetõmbe korral haiget teeb, on tagasi. Aga võibolla ta alustaski kõigega üldse haletsusest minu vastu.
Ma ei tea. Ja samas ma pole kindel, kas ma tahangi teada. Ma vihkan ennast. Aga mulle lihtsalt tundub, et miski on valesti. Et miski on väga väga valesti. Aga võibolla ma kujutan ainult endale ette..nagu mulle tavaliselt öeldakse. Mitte ainult tema poolt(ta pole seda otse välja kordagi öelnud) vaid üleüldse. Ma vihkan tunnet, et ma sõltun kellestki. Ja mul pole õrna aimugi, kuidas sellest lahti saada, aga lahti saama ma pean. Lihtsalt pean.

Days feel like years when i am alone.

No comments: