"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Thursday, December 20, 2007

Kolm lihtsat sõna: Ma vihkan jõule.

Lihtsalt vihkan. Kui selle nädala ma suutsin veel üle elada, siis järgmist ma kardan. Sest päevad lihtsalt venivad. Lõputult voodis logeleda ma ka ei saa, sest ma kardan mõelda. Jõululaupäev hirmutab mind ka.. Ma tean piisavalt meie pere. Ma tean, et ma istun lõpuks lihtsalt siin, oma toas. Kui ma kunagi mõtlesin, et võiks midagi juua, siis parem mitte. Ma kardan juua, esimest korda. Sest ma kardan, et ma ei suuda siis enam ennast kontrollida. Tähendab, ma tean, et ma ei suuda. Ma suutsin muidu rahulikuks jääda,kuid lõunakasse ma poleks pidanud minema. Esiteks seal lasti koguaeg vaikselt jõululaule, aga vähemalt poodidesse polnud neid alguses kuulda. Ja siis tuli Mariah Carey "All i want for christmas is you". See on niigi valus laul. Ja siis pandi see veel eriti kõvaks ka, nii et kõikidesse poodidesse oli seda kuulda.
Ma olen õnnelik, et lund pole. Sest kui veel lumi tuleks ka maha, oleks mul koguaeg meeles, et jõulud on. Või noh meeles on ikkagi, aga lumi teeks veel valusamaks selle.
Ma vihkan jõule.. Lihtsalt vihkan.
Ja kõik keda huvitavad mu jõulusoovid. Neid on täpselt 1. Ja see pole mitte tema. Vaid, et jõulud üldse ära jääks.
Tema.. Teda ma ei taha. Ma ei taha, et ta oleks minu oma,sest mina tahan seda. Muidugi, ma tahan teda tagasi. Kuid ainult siis kui tema tahab mind.

No comments: