"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Wednesday, June 11, 2008

Don't give up, just be you, because life is too short to be anyone else.

Eelmisel suvel käisin ma ühe hea sõbraga kinos. Ma isegi ei mäleta, mis selle filmi pealkiri oli, aga seal oli palju juttu maailma paremaks tegemisest ja sellest kui võimetu on inimene selle eesmärgi saavutamiseks üksinda. Sest keegi ei usu, et üksi on võimalik midagi korda saata, et üksi on võimalik maailma muuta. Ja filmi lõpus kõlasid sõnad, et ära iial unusta, kuidas maailma paremaks muuta. Kuidas siis? Ühe heateo kaupa.

Ma pole eriti hea ümberjutustaja, aga need sõnad on mul siiamaani meeles, kuna nad jäid mind kohe kummitama. Sest maailma paremaks muutmiseks SAAB igaüks oma panuse anda, võttes asju ükshaaval, tehes kasvõi imepisikesi aga häid asju. Ühe heateo kaupa.

Olen naiivne? Võibolla tõesti, aga vähemalt ma usun millesegi heasse.
Ja isegi kui see film tundus kohati täielik bullshit, vähe on filme, mille mõte mind niimoodi kummitama jääks.

No comments: