"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Tuesday, June 3, 2008

Ma ei oska kirjutada enam. Mitte, et ma kunagi seda hästi osanud oleks, aga ma lihtsalt ei oska enam. Ma tahaks siia midagi ilusat kirjutada, mitu korda olen alustanud juba, ikka tulemusteta. Ma tahaks lõpuks Mannule vastu kirjutada, öelda midagi ilusat, aga ma ei oska isegi seda.

Ma ei tunne end enam ära, Raili ütles korra, et ta ei tunne mind ära ja tõenäoliselt kui ma tagasi tulen, ei tunne teie mind ka enam ära.

Ma pole 2 nädalat mitte tilkagi joonud(H). Ei taha ka enam.. Kuigi noh, nagunii hakkan jälle, aga ikkagi. Nii hea on olla, kui pole paha. Ja nii hea on, kui ma ei pea mõtlema, millega ma jälle hakkama sain. Kuigi viimane pidu.. oli hea. Jah, see ärasaatmine. Kõik oli peaaegu perfect. Miks peaaegu? Noh, teate ise ka ja kui ei, siis polegi vahet.

Muide,ma avastasin täna, et mulle meeldib koristada. Tõsiselt. Nii tore on vaikselt asjatada ja asjalik olla ja vaadata kuidas kõik järjest rohkem korda saab jne. Ja söögitegemise laheduse avastasin ka . Ja nädalavahetusel olen ma üksi kodus, nii et.. kokkamist saab kõvasti olema:)
Jeah, suht minulik ju.

Tom on ka jube armas. Kaye ma mõtlen, ehk siis 4 aastane. Jube nunnu on taga rääkida ja kuidas ta üritab koguaeg suur poiss juba olla ja arutleda tähtsatel teemadel.

Käisin laupäeval kesklinnas ka. Esimese rongi peale minek oli jube. Mul polnud õrna aimugi kas ma üldse õige rongi peale sain ja kas ta üldse õiges suunas läheb. Lihtsalt ootasin järgmise peatuse ära, vaatasin nime ja otsisin kaardilt kas läheb õiges suunas. Läks küll, õnneks. Ja kesklinnas oli ka tore ning maxu on poodidesõltlane:D.

Varsti tuleb Siiri tagasi Londonisse ja ta ütles ka, et võiks Hyde parki jalutama minna. Üleüldse Londonis on sitaks igasuguseid ilusaid parke. Jube ilus.

Ma mõtlesin jälle, et kuidas on mul sõpradega vedanud. Ja kui palju nad toeks on mulle olnud, see on super lihtsalt. Isegi, kui ma neid ei näe nüüd pikka aega, nende sõnad on niiiiiii palju toeks olnud. Ja jällegi, ma üllatusin tõsiselt, kui avastasin, et toeks on olnud need, kellest ma poleks kunagi seda arvanud. Te ei kujuta ettegi, kui palju üks lihtne lause või mõte võib mulle tähendada. Oeh, ma igatsen teid ikkagi niiiii palju:).
I'm standing on a bridge,
I'm waiting in the dark,
I thought that you'd be here by now.
There's nothing but the rain,
no footsteps on the ground,
I'm listening, but there's no sound.
(Avril Lavigne- I'm with you)

No comments: