"Sa avastad kui lihtne kõik on. Ainult julgust on vaja."(Paulo Coelho)

Monday, June 23, 2008

Täna igatsen Railit. Ja meie Jaanipäeva aasta tagasi:).



Kui ma algselt otsustasin maal olla ja siis tuli Katsil idee Pühajärvele minna. Ja siis me Annika ja Katsiga läksime, buss oli eriti hullult rahvast täis ja enamik tundis end mugavalt ja istus maas:D. Ja mingi suht kena tüübiga tegime tutvust, kes küsis koguaeg, kas me oleme õed jms. Ja siis hakkasime Otepäält Nuustakule minema, et Railiga kokku saada ja siis kõik koos Pühajärvele minna ja otsustasime hääletada, aga Kostja sõitis hoopis vastu(Eesti ON väike) ja viis meid ära. Ja kui Pühajärvele läksime ja Termikas lavale tuli ja Raili ära väsis ja siis me otsustasime Nuustakule jooma minna. Ja üks tore tüüp oli veel meiega(ja mul on nii piinlik, et ma ta nime enam ei mäleta..see noh, kes Henrikut meenutab:D). Ja Raili suutis ennast Martiinist nii täis juua, et magas diivanil, noh, me käisime palju sisse välja ka. Ja ma otsustasin häälega Tartusse tagasi minna, hakkasin juba kõndima, aga näed, Pühajärve jäi teepeale ja mingid tüübid andsid mulle pileti ja sain sisse tagasi:D. Ja sees läksin õega tülli, kuna sebisin tüüpi, keda ta oli õhtu otsa tahtnud:D. No andke andeks, ma ei teadnud ju, ma ei saanud midagi aru:D. Ja pidu oli läbi ja rahvas oli läinud, aga meie ja mõned jaurasime edasi:D. Ja kell 6 hommikul tõi mingisugune tüüp meid koju tagasi:D, mina teda ei tea ja ei tundnud.

Aga põhiosa oli Railiga Nuustakul. Me võime isegi kahekesi või kolmekesi juua, aga ikka on selline pidu ja läbu, et anna olla:D.

Noh, siis kui me veel joodikud olime, ehk eelmine suvi. Sest maxu on nüüd koralik:D

No comments: